Korjaus ja huolto

Mikäli kaipaatte kelloonne korjausta tai huoltoa, suosittelemme, että otatte yhteyttä lähimpään valtuutettuun jälleenmyyjäliikkeeseen. Citizen-kellot tulisi aina korjata tai huoltaa Citizenin valtuuttamassa huoltopisteessä. Jälleenmyyjäliike hoitaa toimituksen huoltopisteeseen puolestanne. Huomioittehan, että kellon takuu ei ole voimassa, jos korjaus tai huolto on tehty ensin muualla kuin Citizenin omassa huoltopisteessä.

Mikäli haluatte kuitenkin toimittaa kellon itse suoraan valtuutettuun huoltoon, alla huoltopisteen osoite. Voimme antaa kellon huollosta kustannusarvion vasta sen jälkeen, kun kello on saapunut huoltoon. Tällöin pystymme selvittämään mahdollisen varaosatarpeen, työkustannukset ja huoltoon kuluvan ajan.

Jos lähetätte kellon, huomioittehan, että se on huolellisesti suojattu ja pakattu. Toivoisimme myös, että lähetätte kellon seurattavissa olevana lähetyksenä, esim. Postin pakettina.  

Liitä mukaan seuraavat tiedot:

  • Lähetyspäivä
  • Yhteystietonne
  • Takuukortti / ostokuitti, mikäli kyseessä on takuuhuolto
  • Kuvaus huoltotarpeesta tai viasta
  • Lähettäkää kello ilman koteloa

Osoite:

Saurum Osakeyhtiö / Kellohuolto
PL 1512
70151 KUOPIO

Suomen ulkopuolelta ollessanne tarkastakaa lähin huoltopisteenne World Wide Service Network